Reklama na internete
Internet ponúka, na rozdiel od klasických médií, veľkú variabilitu a merateľnosť. Nejde tu len o prieskumy a peoplemetre, ako pri televízii či rozhlase. Online prostredie technicky umožňuje merať všetko. Od zobrazenia reklamy, cez klik, až po cieľ, ktorý chcete dosiahnuť - konverziu.
Efektivita pre klienta
Aj firma predávajúca či prezentujúca sa online má hlavný cieľ - predávať. To je to, čo potrebuje - nie kliky, nie zobrazenia, nie fanúšikov na Facebooku. Potrebuje čísla, potrebuje predajnosť. Už od nepamäti najlepšie funguje model, kedy obchodník odmení toho, kto mu “kšeft” dohodil. Ide o reálny biznis. Predaj zobrazení a klikov je ako platiť si za to, že o vás niekto hovorí resp. niekoho, kto nosí ľudí do predajne. Mať tam veľa ľudí je síce fajn, ale ak nikto nenakúpi, je to na nič. Sú to vyhodené peniaze.
Affiliate marketing
Preto sa už aj náš trh orientuje na affiliate marketing a model CPA. Už nejde o kliky, ani o zobrazenia. Ide o predaj. Celé kampane sa plánujú tak, že pre majiteľa média plynie provízia z predaja resp. akcie, ktorú jeho návštevník urobil. Može to byť vyplnenie formulára, stiahnutie brožúry alebo aj priamo nákup na eshope. Je to najférovejší model. Obchodník sa vzdá zisku a dá ho svojmu partnerovi za to, že mu dohodil klienta. Jednoduché. Ak sa zaujímate o affiliate kampane, u nás v reklamnej sieti .dognet ich už máme okolo 40. Stačí sa registrovať a vybrať si.
Autor článku:
Štefan Polgári
CEO Lead Media
www.leadmedia.sk
sk.linkedin.com/in/polgari/
+421 911 122 199
polgari@leadmedia.sk
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára